Temos Žymėti visasAtžymėti visus

Kaip mus rasti?

LIETUVOS RESPUBLIKOS AMBASADA KINIJOS LIAUDIES RESPUBLIKOJE, KORĖJOS RESPUBLIKAI, MIANMARO SĄJUNGOS RESPUBLIKAI, MONGOLIJAI, TAILANDO KARALYSTEI IR VIETNAMO SOCIALISTINEI RESPUBLIKAI

Adresas: #A-18 King's Garden Villa, 18 Xiaoyun Road, Chaoyang District, 100125 Beijing, PEOPLE'S REPUBLIC OF CHINA

plačiau »

Tel. +86 10 845 185 20
Faksas +86 10 659 065 07
El. paštas

Kinijoje – lietuviškų gėrimų pristatymas

Sukurta 2016.03.07 / Atnaujinta 2016.03.09 04:12
      Kinijoje – lietuviškų gėrimų pristatymas
      Kinijoje – lietuviškų gėrimų pristatymas
      Kinijoje – lietuviškų gėrimų pristatymas

      Pirmadienį, kovo 7 d., Komercijos atašė Kinijoje Arūno Karlono iniciatyva Lietuvos ambasadoje Kinijoje surengtas lietuviškų gėrimų pristatymas – „Lithuanian beverage evening“.

      Kinijos prekybos tinklų, restoranų, viešbučių atstovams bei žiniasklaidai pristatyti lietuviški alkoholiniai ir nealkoholiniai gėrimai.

      Verslo atstovams pristatyta Lietuvos gėrimų sektorius bei suteikta galimybė paragauti „Stumbro“, „Alitos“, „Stakliškių midus“, „Wolfas Engelman“, „Švyturys“ stiprieji gėrimai. Taip pat natūralios lietuviškos sultys „Magnum“, „Mana“, „Uncle juice“ bei mineralinis vanduo. Prie gėrimų, testavimui buvo patiekta paragauti sūrio „Džiugas“ bei UAB „Gudobelė“ gaminamų duonos traškučių „Bon chance“. Pristatyme dalyvavo Kinijoje veikiančių prekybos tinklų, viešbučių, restoranų bei vartotojų asociacijos ir žiniasklaidos atstovai.

       

      „Šiuo renginiu norime pristatyti Lietuvos ilgametę patirtį gaminti sveikus ir kokybiškus maisto produktus, pakviesti paragauti lietuviškus gėrimus bei paraginti verslo atstovus suteikti kinų vartotojams galimybę juos atrasti prekybos vietose“, – susirinkusiems svečiams sakė Lietuvos ambasadorė Kinijoje Ina Marčiulionytė.

       

      Tai pirmasis renginys iš ciklo renginių „Made in Lithuania“, kurių metu Kinijos rinka bus supažindinama ne tik su maisto produktais, tačiau ir tekstilės, kūrybinių industrijų bei aukštųjų technologijų įmonių produkcija. Pasak A. Karlono, tokie renginiai suteikia progą užmegzti bendradarbiavimo ryšius tarp abiejų šalių verslininkų bei išnaudoti lietuviškų prekių eksporto potencialą į didžiulę šios šalies rinką. Kinija -  viena iš Lietuvos prioritetinių eksporto rinkų, tad įsitvirtinus joje galime tikėtis didelės grąžos auginant šalies eksportą.

       

      Naujienlaiškio prenumerata